top of page
חיפוש
  • ליאת ירון

העזה לתקופת האביב


קו מחבר בין להיות מעוגן במסורת לבין להיות פתוח לשינוי. בין החיבור של העכשיו למה שהיה בעבר - "בכל דור ודור" - לבין להיות פתוח לשינוי, שהרי גם נאמר "מה נשתנה" , מה עוד שהאביב הזה סביבנו כל עניינו הוא שינוי והיפתחות לדברים חדשים שמתדפקים על דלתנו. בין זה לבין זה עובר לו קו תפר עדין, שהוא קו האיזון שלנו כל שנה.

ברוח זו, של הליכה על הקו הדק שבין חשש משינוי הרגלים לבין העזה, אני מעלה בזאת קישור לסרטון קצרצר שבו אני מדגימה ומנחה תרגול של ברכת שמש. מעולם לא היה לי ערוץ ביוטיוב, ולא עלה בדעתי שיהיה אחד, אבל - מי אמר שמה שהיה חייב תמיד להשאר כזה. אז הנה, פתחתי ערוץ. אולי בזכות האביב.

שני השגים משמעותיים יש בהעלאת הסרטו הזה עבורי: האחד, עצם זה שנכנסתי למדיה שנסגרתי בפניה עד כה. והשני, שהעלתי סרטון תוך ויתור מופגן על חיבתי לפרפקציוניזם. הסרטון הזה רחוק מלהיות מושלם. הצילום נעשה לאורך, ולכן חותך את המסך בפס . לא צילמנו על רקע פסטורלי של ים והרים, אלא פשוט כך, בסטודיו שלי. בקיצור - יש מקום לשיפורים. אך, אם לא תראו את זה- איך תדעו בעתיד ששיפרתי?

אז... מוזמנים לפתוח את הקישור, ובעיקר- מוזמנים לתרגל.

המטרה העיקרית היא ללוות את הרוצים לתרגל כמה דקות בבית של יוגה, וחסרה להם הנחייה כלבבם. מעט תרגולי יוגה מונחים בעברית רצים ברשת, ואלו שישנם - לא בהכרח נוחים לשימוש.

אז הינו הוא לפניכם: קיט קצר וקולע לרגעי בוקר שמחפשים מתיחת איברים, או רגעי ערב שמחפשים לפרום את הגוף משעות של ישיבה או נהיגה או מתחים אחרים שהצטברו בו.

שתהיה לכולנו תקופה מבורכת ומועילה של מסורת שהיא שינוי, ושינוי שהוא מסורת. שננשום את האביב פנימה, את חוסר העקביות של מזג האויר כמסר פנימי לקבל את חוסר העקביות של האדם הפתוח להשתנות. ושלא נשכח להעזר בבסיס האיתן שמתחת לכל זה, אותו בסיס שמספק לנו החיבור לעבר, למשפחה, לכל מה שמוכר ותומך.

צאו לדרך בלב שמח.

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

יוגה מסקרנת אותך?

מנויי הבלוגיוגה מקבלים ניוזלטר חודשי עם:

* טיפים * המלצות * מפגשי העשרה * סרטונים

וכל מיני רעיונות מעניינים מעולם היוגה.

מוזמנים להירשם לבלוגיוגה כאן: 

bottom of page