top of page
חיפוש
  • ליאת ירון

לב המושבה - הנה אנו באים!


אחרי שנים טובות ויפות בסטודיו שבמרכז "דומה", מסתבר שהגיע הזמן להפרד מהמקום. "דומה" מעוניין להעמיק את הפעילות בתחום העיסקי – השכרת המקום למפגשים שיוזמות חברות וארגונים עסקיים ופרטיים.

זהו סידור שאינו ידידותי לפעילות כמו זו שלנו, של היוגה. פעילות בעלת אופי מתמסר, שמחייבת התכנסות בימים ושעות קבועים, וכן אוירה קהילתית מתאימה ותומכת.

דלת אחת נסגרה ושניה נפתחה. "בית יפעת", אשר בכניסה לשכונת "לב המושבה", פתח לרווחה את שעריו עבור קבוצות יום ראשון שלנו, ויארח גם את הפעילות הראשונה השנה שתתקיים באמצע פברואר, במסגרת ארועי "שיעורים פתוחים" שאני מקיימת מדי פעם. הפעילות תהיה מפגש חד-פעמי של יוגה בזוגות. פרטים על מפגש זה יגיעו בהמשך.

היתרון בפעילות בבית יפעת, בעיני, הוא שכל הכנסותיו מהשכרת המקום הן קודש לעמותה ללא מטרות רווח. מהכרותי האישית עם העמותה בכלל, ועם הסניף הנס ציוני בפרט, זהו מקום המתנהל ברוח טובה ונדיבה, בהסברת פנים, בגישה של קבלת האדם, באשר הוא, ועשייה ללא לאות למען הקהילה.

האופן בו מנוהל המקום, ושפע הרצון הטוב בו קיבלו את פנינו, פשוט עושה לי טוב על הלב. מקווה שהטוב הזה יעבור גם אליכם, התלמידים.

מוזמנים להגיע, וכן לעניין את כל מי שגר בסביבה להצטרף למקום ולתרגול.

נקיים שם שתי קבוצות בימי ראשון:

18:30 – יוגה לכל הרמות.

20:00 – יוגה מהבסיס: תרגול מתון ועדין במיוחד, למי שרוצה לפגוש את היוגה לאט אבל בטוח.

כתובת: ישראל שמיד 1, נס ציונה.

חנייה: בשפע, בצמוד למבנה (מאחורי הבניין, מגרש חנייה).

תאריך תחילת הפעילות שם: 14 לפברואר 2016.


38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

יוגה מסקרנת אותך?

מנויי הבלוגיוגה מקבלים ניוזלטר חודשי עם:

* טיפים * המלצות * מפגשי העשרה * סרטונים

וכל מיני רעיונות מעניינים מעולם היוגה.

מוזמנים להירשם לבלוגיוגה כאן: 

bottom of page