top of page
חיפוש
  • ליאת ירון

לגלות מחדש את היופי

היום מפגש פיזי, מוחשי, ראשון מאז קורונה עם תלמידי היוגה שלי...

אם לקחת איתי משהו אחד מתקופת הסגר הזו שעברנו - זה היכולת להעריך אח"כ את רגעי החיים, כמו התבוננות בוקר באגלי טל, אחד אחד.


כמה משמח המפגש פנים אל פנים. כמה דומות החוויות שעברנו. למרות השוני והנסיבות האישיות המגוונות - יש משהו בסיסי שננגע בתוכנו מההשקטה הגדולה הזו שנפלה עלינו.

כמה מרגש זה שאפשר לחלוק עם הזולת, וכמה משמעותי יותר הקשר הבין-אישי כשיש את האדם השלם מולנו, לא רק דמותו המקובעת בתוך ריבוע זום שחור.

למי שרוצה להצטרף, יש עוד קצת מקומות פנויים בקבוצות אחה"צ והערב. היוגה היא ממש מה שהגוף והתודעה צריכים בימים כאלה. גם כדי לשחרר את האנרגיה שבגוף, ולשמן את המעברים שהחלידו במהלך הסגר, וגם כדי לייצב אמצע פנימי שיאפשר להתנהל בתוך היציאה הדי מבלבלת הזו אל שגרה שאיננה מוכרת והיא משתנה מול עינינו כל שבוע, לעתים כל יום.

מערכת השיעורים החדשה:

ימי שני

8:30 - יוגה בוקר עדינה

18:30 - יסודות ותרפיה

20:00 - יוגה לכולם, תרגול דינמי

ימי רביעי

8:30 - יוגה תרפיה

20:00 - יוגה לכולם, תרגול לשעת ערב


אני מצרפת קטע מתוך ספר הטאו, שקראתי בתחילת עידן הזום שלנו, כשחווינו את הידיעה שכולנו, מסין ועד ברזיל, מחרדי ועד חילוני, חוק אחד לנו. ושכל המילים שבעולם לא עומדות כנגד חוק טבע פשוט אחד.


חוק אחד


שָׁמַיִם וְאֶרֶץ אֵינָם רַחְמָנִים עֲבוּרָם הַכֹּל הוּא אוֹתוֹ הַדָּבָר גַּם הַחֲכָמִים אֵינָם רַחְמָנִים חֹק הטאו הוּא אֶחָד אֲפִלּוּ אִם יֵשׁ מֵאָה שְׁבָטִים הֶחָלָל בֵּין שָׁמַיִם וְאֶרֶץ הוּא רֵיק בְּמַהוּתוֹ כְּמוֹ מַפּוּחַ הַמּוֹצִיא רוּחַ כָּךְ גַּם זֶה אֲשֶׁר מַרְבֶּה בַּמִּלִּים יִתְעַיֵּף לַשָּׁוְא וְטוֹב יַעֲשֶׂה אִם יָנוּחַ הַרְבֵּה מִלִּים מְעַט מִשְׁקָל מוּטָב לִשְׁמֹר חֵלֶק מֵהַמִּלִּים בְּתוֹךְ הַלֵּב

71 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

יוגה מסקרנת אותך?

מנויי הבלוגיוגה מקבלים ניוזלטר חודשי עם:

* טיפים * המלצות * מפגשי העשרה * סרטונים

וכל מיני רעיונות מעניינים מעולם היוגה.

מוזמנים להירשם לבלוגיוגה כאן: 

bottom of page